dimarts, 14 d’abril del 2020

EL MEU VIATGE IDEAL



Bon dia amics del blog en l'entrada d'aquesta setmana vinc a explicar-vos el meu viatge ideal i tot el que m'agradaria fer.

Eventos - NuevaYork.es
El meu viatge ideal seria a la gran ciutat de Nova York, ja se que es una ciutat molt comú per visitar pero aquesta ciutat sempre m'ha trucat l'atanció. Yo aquest viatge he pensat que trigaria un cap de setmana en fer-ho ja que te moltes coses per visitar. 


Estatua de la Libertad - Historia, ubicación, cómo llegar y qué verPrimer dia: Al arribar aniria primer de tot al hotel Regis el millor de Nova York per deixar les maletes i descansar una mica. Y despres aniria a visitar la ciutat y els seus museus com el museu metropolità d'art o el museu Solomon R. Guggenheim.

Altres llocs que m'agradaria visitar són la Estatua de la Llibertat, Central Park i especialment Times Square ja que em sembla una de de les millors parts de la ciutat amb els seus cartells.

Aquí puedes ver los musicales de Broadway gratis (durante 7 días)
I com no no hem podia anar de Nova York sense veure cap espectacle de Brodway com El rei lleo o Chicago.

Segon dia: Altra cosa que m'agradaria fer es anar de compres ja que algunes marques són més barates en Estats Units i també veure algun concert en el famos Madison Square Garden ja que es l'estadi més famós de Nova York.


Qué ver en Chinatown Nueva York, dim sum, regateo y farolillosI per ultim m'agradaria passar pels diferents ponts de la ciutat com el de Brooklyn o el de Manhattan i passejar pels diferents barris de la ciutat com Chinatown, Mahattan, el Bronx, Broklyn, Staten Island ... 


Espero que us hagi agradat el blog d'aquesta setmana i que us hagi semblat molt interessant. xoxo. #yomequedoencasa #resistire


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada