dijous, 26 de març del 2020

 QUE FER EN UNA CUARENTENA
Bon dia amics del blog com ja sabeu estem en confinament i per aixó e fet aquesta entrada, per posar el que yo faig per entretenirme.

A molta gent li està costant molt això de quedar-se a casa per que s'avorreix molt i si ets una d'aquestes persones segueix llegint per veure si et dono alguna idea per entretenirte.

Jo a l'assabentar-me que ens hem de quedar a casa el primer que vaig fer va ser fer-me un horari per tenir el meu temps organitzat i saps que fer en cada hora, als matins sempre faig deures i alguna tasca de casa o prioritzar meva habitació ia la tarda faig exercici, dormo la migdiada, dilluns passat vaig ordenar el meu armari, sac a el gos a la tarda uns 10 minuts i així em fa una mica l'aire, jugo a la play o jocs de taula, etc.

La cosa més important és que mai us quedeu quiets perquè sinó si que et vas avorrir i molt, imaginar-me que jo per no estar quiet a un dia vaig fer fins natilles de vainilla.

Altres coses que he estat fent són tik toks, veure sèries (en el que portem de quarantena ja m'he vist 5 sèries), passar estona amb les meves germanes o el meu gos, jugar a l'just dance o al parxis online amb la Vero y la Lucia (sempre guanyem la Vero y yo), jugar al bingo per las nits, fer festes quan sortim a aplaudir. 

Espero que us hagi agradat el blog d'aquesta setmana i que us hagi semblat molt interessant. xoxo. #yomequedoencasa #resistire


RESISTIREM












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada