dimecres, 25 de març del 2020





EL COVID-19
Bon día amics del blog, com ya sabeu estem pasant uns temps molt dificils amb aixó del coronavirus, per aixó he fet aquesta per donar la meva opinió de la situació.
Resultat d'imatges per a "coronavirus"

Jo sincerament penso que la cosa va molt malament, sobretot a Espanya, Itàlia i els Estats Units. I pel que més por tinc és per Espanya ja que ja hem superat a la Xina en morts i no parem. A aquest pas mai acabarà per que hi ha gent encara s'ho pren a broma però ja hi ha més de 185 països dels 5 continents amb casos de coronavirus i creixen per minuts els casos confirmats.

Jo crec que podrem tornar a l'institut ia sortir sobre mitjans o finals de maig, però això només passarà si la gent es queda a casa i compleix les normes que a posat el govierno per que hi ha gent que passa de tot i les incompleix i per la seva culpa estem asi com els de madrid que els van posar en quarantena i la majoria se'n va anar a la platja oa altres pobles creient que són unes vacances. Una altra cosa que veig molt malament és el que està intentant fer Donald Trump que és intentar comprar la cura d'coronavirus perquè només la tinguin els americans i això ja és de molt mala persona.

Mai vaig pensar que diria això però trobo a faltar el instituo i als profes, també trobo a faltar poder sortir i veure els meus amics i passar-m'ho bé amb ells, però el que més trobo a faltar són els meus avis que que per la seva seguretat no vaig a veure'ls per si de cas i tinc moltes ganes de veure'ls.
Resultat d'imatges per a "coronavirus y los medicos"

La majoria de la gent no és conscient que quan acabi això res serà com abans, segurament hi hagi una crisi i molta gent vagi a l'atur. Però espero que quan sortim d'aquesta poder estar mes preparats per si passa una altra cosa aixi ja que cap país estava preparat per afrontar aquesta situació. I ja po últim volia donar les gràcies als metges, camioners, venedors d'aliment i tota la gent que segueix treballant pel seu esforç per acabar amb tot això.

Espero que us hagi agradat el blog d'aquesta setmana i que us hagi semblat molt interessant. xoxo. #yomequedoencasa #resistire 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada