dijous, 9 de gener del 2020

TRADICIONS NADALENQUES 
Bon dia amics del blog, com que s'han acabat les festes de Nadal vinc a explicar totes les meves tradicions que faig amb la meva família en aquestes festes.




La primera tradició es la que faig el 21 de desembre, que es el dia de l'aniversari de la meva avia i el aniversari de casament dels meus avis. Cada any anem a sopar a casa seva i ens quedem fins l'1 de la matinada escoltant música, ballant, jugant algun joc de taula. Peró com que aquest any feien 50 anys de casat vam anar a un restaurant amb tota la família. 








Una altre tradició es cada 25 de desembre després d'obrir els regals anar a Tarragona per veure a la meva família, fer el caga tio... Fins a la nit que anem a casa del meu tiet a sopar, obrir més regals i per divertir-nos.   









Altre tradició es cada 31 de desembre anar a casa dels meus avis a celebrar cap d'any, com que a mi no m'agrada el raïm jo i la meva germana mengem llaminadures sabor pressec. Després del raïm fem molta festa i bevem cava. 




I fins aquí les meves tradicions nadalenques, espero que us hagi agradat i que us hagi semblat interessant.  











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada