dijous, 3 d’octubre del 2019

QUINA ES LA MEVA PASSIÓ ?

Bon día amics del blog, en aquest blog vinc a explicar quines son les passions de la meva vida. 
Resultado de imagen de cotilleos
En la meva vida tinc dos passions i vinc a explicar-les, la primera es la tafaneria a famosos i no tant famosos. Molta gent diu que soc molt tafaner pero em dona igual, m'ho paso molt be i es molt divertit quan m'assabento de totes les xafarderies. Com per exemple: la Kylie Jenner s'ha separat del seu marit fa 2 dies i quan ho vaig saber vaig estar com 2 hores buscant informació per enterarme de tot.
Resultado de imagen de fiestas

La segona passió que tinc es la festa boja amb els amics. Podria dir que sortir de festa per mi es com l'oxigen pels altres, sense festa no podria viure. La sensació que tinc quan estic en meitat de la gent ballant i cantant com si no hi hages un demá es la millor sensació que es pot tenir. Per exemple l'ultima festa a la que vaig anar va se la de esplugues i la música era molt bona i m'ho vaig passar molt be.


15 comentaris:

  1. M'agrada com te informas i segeix aixi!!


    Randall

    ResponElimina
  2. Es veu que tens personalitat i que no t'importa el que et diguin.

    ResponElimina
  3. Me parece muy intersante, quiero tomar un día algo contigo

    ResponElimina
  4. eres un chico muy interesante me gustan tus historias

    ResponElimina